niedziela, 17 maja 2015

Złoty karpik czyli rozpoczęcie sezonu :)

Witamy po przerwie :)!

Po pojawieniu się pierwszych wiosennych promieni słonecznych postanowiliśmy rozpocząć sezon 2015 :).
Sezon otwarliśmy podczas majowego weekendu, który spędziliśmy na trzydniowej zasiadce na łowisku Wodna Dolina w Pruchnej, nieopodal Drogomyśla. W skład obiektu wchodzą trzy stawy zamieszkiwane przez wiele gatunków: karpie, których największe okazy sięgają ponad 20 kg, amury, sandacze, szczupaki, leszcze, liny, okonie i sumy. Ponadto, łowisko dysponuje przytulnymi pokojami gościnnymi, które sami przetestowaliśmy ;) oraz czteroosobowym domkiem z wyjściem na staw. Dodatkową atrakcją obiektu jest nocne łowienie (w cenie dowolny napój + ciepły posiłek) organizowane w każdy pierwszy i trzeci piątek miesiąca :). Poniżej kilka zdjęć obiektu.

Chcąc zaprzyjaźnić się z karpiami 20+ zasadziliśmy się na "kwadracie", w którym przebywają. Mimo niesprzyjającej aury zarzuciliśmy wędki w oczekiwaniu na zdobycze. Jednak pierwszy dzień zasiadki, jak i noc nie zaowocowały w rybki. To jednak nas nie zniechęciło i drugiego dnia wznowiliśmy połowy, które również nie przyniosły większego skutku.

Jednak trzeciego dnia "na odchodne" na haczyku pojawił się czterokilogramowy złoty karpik, będący naszą pierwszą złowioną rybką w sezonie :). Panu karpiowi zostało darowane życie, a zasiadka pokazuje, że nawet bez wielkich zdobyczy weekend na rybach też może być udany :).